051 370 627

Povrat i reklamacije

Proizvod koji kupac vraća mora biti vraćen u originalnoj ambalaži, onako kako je bio isporučen kupcu, uz priložen fiskalni račun koji je kupac dobio prilikom kupovine.

U slučaju nedostatka, kvara ili oštećenja na proizvodu koje je nastalo prilikom isporuke, kupac ima pravo da reklamira  proizvod i da u zamjenu dobije drugi proizvod, besplatnu uslugu popravke ili povrat novca. U slučaju takvog nedostatka, Artist će zamijeniti, vratiti novac ili ukloniti nedostatak na proizvodu o svom trošku, a sve u dogovoru sa kupcem.

Artist d.o.o. za svaki kupljeni proizvod kupcu izdaje fiskalni račun koji je jedan od dokaza za izvršenu kupoprodaju i eventualni preduslov za povrat novca ili zamjenu proizvoda za novi u slučaju oštećenja ili kvara u garantnom roku.
Artist se obavezuje da će kupcu dostaviti proizvod u ispravnom stanju, punom kvalitetu, dogovorenoj količini i najbržem mogućem roku.